100dagarsutmaningen

Direktlänk till inlägg 19 februari 2014

Nej, jag har inte lagt av ;-)

Av Annelie - 19 februari 2014 11:05

Dessvärre har jag varit riktigt jävla sjuk, och är fortfarande faktiskt. I fyra veckor har jag legat i sängen eller på sin höjd i soffan, värk i hela kroppen, hostandes och med feber, ont i hals och huvud.

Först med ordentlig halsfluss och halsböld, som sedan gick ner i lungorna och blev akut astmatisk bronkit och nu lunginflammation.

Utan att vara alltför detaljerad så hostar jag tills jag kräks blod, 50 gånger om dagen.

Att säga att jag är ganska låg just nu är inte att överdriva s.a.s


Well, i tanken har jag alltså inte gett upp min utmaning, men jag lägger till den månad jag har förlorat nu.

Ist för 20/4 som utmaningsslut kör jag på 20/5 nu.


Så, några dagar till i vila och så ska jag försöka mig på vardagslivet igen.


Hejja :-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 16 januari 2014 08:49


    Veckans resultat i siffror.

Av Annelie - 12 januari 2014 07:15


Vaknade tidigt som vanligt (men varför mest på helgerna när jag ändå KAN få sova?) Låg kvar en stund men smög mig sen upp för lite ”egentid” med te och C-vitamin, och almanackan för att planera i kommande veckans ”måsten”. På ...

Av Annelie - 11 januari 2014 23:00

Men varför? På riktigt, VARFÖR har jag så svårt att äta bara en liten, eller iaf bara en normal, portion? Jodå, först tar jag en vanlig portion. Efter en stund tar jag lite till, bara för att det var så gott. Ibland kan det tom bli en liten tredje po...

Av Annelie - 11 januari 2014 18:30

Som sagt i tidigare inlägg, det blev ju bråttom med frukost idag eftersom snön i pulkabacken hägrade. Snabbt och lätt blev det helt enkelt en tallrik med fil och hemgjord “crunchymusli” i morse. Ja, och kaffe såklart Lunchen kom helt i...

Av Annelie - 11 januari 2014 16:30

  Vaknade ganska tidigt och såg direkt att det äntligen hade snöat.Sonen som kom upp direkt efter skrek rakt ut av glädje när han såg samma sak. Det blev snabbfrukost och sen ut i pulkabacken.Efter det åkte vi in till stan och åkte skridskor. Det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards